Підрозділи розпочинають роботу з першого дня прострочення, вживають всіх необхідних заходів для стягнення заборгованості. На досудовому етапі Банк застосовує наступні інструменти комунікації з боржниками:
- недвзінкові комунікації (SMS-повідомлення, повідомлення в мобільному додатку Приват24, повідомлення в месенджерах, електронні листи, паперові листи);
- дзвінки (зокрема системи автоматичного додзвону, IVR);
- особисті зустрічі.
У разі відмови боржника від співпраці, відсутності грошових коштів для погашення боргу, Банк припиняє відносини з боржником та вживає заходів для примусового стягнення заборгованості, що мають у своєму складі інструменти позасудового та судового врегулювання, щонайменше такі:
- Претензійно-позовна робота щодо стягнення боргу, предмета застави/іпотеки тощо.
- Вчинення виконавчого напису нотаріуса.
- Відкриття виконавчого провадження у Державній виконавчій службі або у приватних виконавців, у межах якого здійснюється:
- арешт і примусове списання коштів із рахунків інших банків;
- арешт заставного й іншого майна боржника, поручителя, їх вилучення і примусовий продаж;
- примусове стягнення із заробітної плати, пенсії боржника та фінансового поручителя.
- Набуття банком у власність предмета застави (іпотеки).
З метою підвищення ефективності роботи з простроченою заборгованістю та у випадках економічної недоцільності застосування внутрішніх процедур, Банк залучає до співпраці колекторські компанії. Перелік колекторських компаній, з якими співпрацює Банк, розміщено за посиланням.
PDF файл